Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Fanpage – jakim sposobem wykorzystać potencjał marketingowy?

Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów zauważa gigantyczne możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby fanów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci tworzą swoiste kluby zrzeszające wielbicieli, hołdowników określonych towarów, usług, działań – wypróbuj prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im znacznie większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co pokazuje jak wielki jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość wielbicieli, fanatyków danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Trafne produkty będą zrzeszały ogromną ilość fanów, jest to nieuniknione. Wielbiciele znaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w gruncie rzeczy, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Możesz również polubić

Zostaw odpowiedź